УВАГА! МАГАЗИН ПРАЦЮЄ З ОБМЕЖЕНИМ АСОРТИМЕНТОМ ТА ФУНКЦІОНАЛОМ ЧЕРЕЗ ТЕСТУВАННЯ. ДЯКУЄМО ЗА РОЗУМІННЯ!

УВАГА! МАГАЗИН ПРАЦЮЄ З ОБМЕЖЕНИМ АСОРТИМЕНТОМ ТА ФУНКЦІОНАЛОМ ЧЕРЕЗ ТЕСТУВАННЯ. ДЯКУЄМО ЗА РОЗУМІННЯ!

+380 (66) 694 46 72

Готівкою під час отримання замовлення у відділенні «Нова Пошта»

Сплатіть вартість замовлення та комісію за послугу грошового переказу. Можливість оплати банківською картою уточнюйте безпосередньо у відділенні або на сайті логістичної компанії.
Зверніть увагу! Якщо сума до сплати перевищує 5000 грн на день, для отримання замовлення необхідно пред’явити паспорт з метою верифікації та ідентифікації. Це стосується готівкових операцій та оплат банківською карткою.

Банківською карткою на сайті (Visa або MasterCard)

Під час оформлення замовлення виберіть спосіб оплати «Оплата картою». Після перевірки деталей замовлення, ви потрапите на сторінку платіжної системи.
Введіть:● Номер картки● Термін дії картки● CVV / CVC код
І натисніть кнопку «Продовжити». Після цього на сторінці з'явиться інформація про стан оплати. Оплата онлайн відбувається на сторінці, що захищена сертифікатами безпеки. З цією метою ми використовуємо платіжний сервіс LiqPay та WayForPay з технологією захисту даних в мережі інтернет. 

Доставка у відділення «Нова Пошта» по всій Україні

Ви можете замовити доставку у відділення по всій Україні.
Термін доставки по Україні – до 3 днів з моменту оформлення замовлення. Якщо товар відсутній на основному складі, доставка може зайняти до 5 днів. Вартість залежить від міста доставки та об’єму замовлення згідно з тарифами компанії «Нова Пошта».
Зверніть увагу! Якщо сума до сплати перевищує 5000 грн на день, для отримання замовлення необхідно пред’явити паспорт з метою верифікації та ідентифікації. Це стосується готівкових операцій та оплат банківською карткою.
Доставка до відділення можлива, якщо сума замовлення складає менше 149 999 грн. Якщо сума замовлення складає більше 149 999 грн, ми рекомендуємо оплатити замовлення карткою на сайті при оформленні.

Чи можу я повернути товар, який мені не підійшов за розміром, кольором або фасоном?

Ви можете повернути товар, що з будь-яких причин вам не підійшов, за умови збереження його товарного вигляду, упаковки, етикеток і товарної накладною. Саме тому ми радимо приміряти і уважно оглянути товар після його отримання в комфортній обстановці, не зриваючи етикеток. Ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту його покупки.

Зверніть увагу: під час дії деяких акції та спеціальних пропозицій, можливе повернення лише всіх товарів із замовлення.

Як повернути товар?

Повернення товарів по всій Україні відбувається за допомогою сервісів «Нова Пошта».
Товари, які вам не підійшли, можна відправити за такими реквізитами:
Через “Нова пошта”Отримувач: ФОП Рочев Євгеній Олексійович,
м.Полтава, відділення №33, контактний телефон: +38 (066) 694-46-72
У посилці мають бути товар з його оригінальною упаковкою і супровідними аксесуарами, а також товарна накладна та заповнена заява на повернення товару.
Звертаємо увагу, що відповідно до законодавства України поверненню не підлягають парфумерно-косметичні та перо-пухові вироби, рукавички, білизна і товари в аерозольній упаковці.

Хто оплачує пересилку товару при поверненні?

Вартість доставки чи комісії за накладенний платіж не компенсується, за винятком обміну виробничого браку з нашого боку. Обмін товару здійснюється протягом 3-5 днів після отримання посилки з обміном від клієнта. 

Які документи необхідні, для повернення товару?

Щоб повернути товар, необхідно надати заповнену заяву на повернення товару і товарну накладну, отриману разом із замовленням.

Шаблон заяви на повернення товару:

- Заява на повернення через “Нова пошта”

В які терміни я можу повернути товар?

Як передбачено законодавством України, ви можете повернути товар протягом 14 днів з моменту покупки.

Коли я отримаю назад свої гроші за повернений товар?

В залежності від способу, яким ви оплатили замовлення, ви можете отримати повернення коштів:

при оплаті готівкою кур’єру або у відділенні «Нова Пошта» ви отримаєте кошти за допомогою переказу на обрану вами карту будь-якого банку, оформлену на ваше ім'я, протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами товару;
при оплаті банківською картою на сайті ви отримаєте кошти на карту, з якої була переведена оплата, протягом 14 робочих днів з моменту отримання нами товару.

Гарантійні зобов’язання

На всі товари Tier розповсюджується гарантія відповідно до чинного законодавства України. Повернення можливе за умови наявності оригінальної упаковки, супровідних аксесуарів, товарної накладної та заповненої заяви на повернення товару. При цьому усі строки дії гарантії, умови експлуатації та догляду за виробом мають бути дотримані.